contactgegevens

Veel gestelde vragen

  • De bouwkundige tekening is niet zichtbaar.

  1. De tekeningen worden volledig met alle bijbehorende bouwkundige tekeningen verzonden in één ingepakt bestand (ZIP bestand). U dient dit bestand eerst uit te pakken en daarna kunt u de tekening volledig openen. Indien u de tekening vanuit het ZIP bestand opent, zal deze de bouwkundige onderlegger niet kunnen openen.
  •  
  • Waarom dient er vooraf betaald te worden bij berekeningen?
  1. Doordat we de kosten voor de bedrijfsvoering zo laag mogelijk houden, kunnen we voor u lage prijzen rekenen. Door het risico op extra administratiekosten, incassokosten en niet betaalde opdrachten zo klein mogelijk te houden, kunnen we voor de berekeningen lage prijzen hanteren.
  • Vooraf betalen is niet mogelijk binnen onze bedrijfsvoering. Kan dit anders?
  1. Na het indienen van een opdracht wordt er een ontvangstbevestiging verstuurd, zodat u weet dat de aanvraag goed is ontvangen. Hierna wordt de aanvraag bekeken of alle benodigde gegevens
  • Waarom hanteert u extra kosten voor het verzenden via de post.
  1. We willen graag bijdragen aan een beter milieu door een lager papierverbruik (link paperless office) op kantoor. We werken samen met diverse engineers waarbij de schriftelijke gegevens digitaal worden verzonden. Ontvangen opdrachten via de post worden eerst gedigitaliseerd (scannen in pdf formaat) waarna deze wordt verzonden. Deze extra kosten worden apart aan u berekend, zodat we de prijzen zo laag mogelijk kunnen houden.

    Tegenwoordig is van nagenoeg elk document een digitaal exemplaar op te maken of op te vragen. Hiermee bespaart u
  • Loop ik niet het risico dat er minder goed werk wordt afgeleverd bij vooraf betalen?
  1. Uiteraard staan we garant voor de goede kwaliteit van ons werk.
  • Wat is het (bezoek) postadres van Draaijer Engineering.

 

Content

Bel me terug!

Content